zondag 12 juni 2016

Illustration Sunday #25

Tijd voor een nieuwe Illustration Sunday! Nummer 25 alweer. Deze keer ook weer een hoop illustraties om te laten zien. Ik heb de smaak weer te pakken volgens mij. Geen schetsen dit keer, maar aquarel illustraties. Dat vinden jullie hopelijk niet erg.


Ik vind beren met sjaals zo leuk, waarom weet ik eigenlijk ook niet. Het is buiten veel te warm nu om aan een sjaal te denken, maar het staat gewoon zo leuk.
Ik heb onlangs nieuwe aquarel kleuren gekocht o.a. turquoise en lila. Deze heb ik veel gebruikt afgelopen tijd. Ook in deze illustratie komt vooral de lila kleur veel terug. Simpel, maar wel schattig.
Deze krokodil is misschien wel leuk voor een verjaardagskaartje? Ik heb hier wat met de lijnen geëxperimenteerd. Ik twijfel steeds tussen zwarte lijnen of toch met waterverf. Bij deze illustratie heb ik daar een combo van gemaakt, ook wel eens leuk om te proberen.
Dit egeltje schilderde ik op wat ruwer papier. Vond dat wel mooi bij de illustratie passen. Ben best tevreden over deze tekening! Vooral de kleuren vind ik leuk.
Ik wist niet wat ik tekenen moest en toen zei mijn zusje dat ik wel een eenhoorn kon tekenen.. en toen gebeurde er dit. Wederom lila en turquoise, merk je dat ik fan ben?
Dit is een iets oudere tekening, wist niet of ik deze al gedeeld had of niet. Maar ik vond hem wel leuk geworden. Gemaakt in mijn Moleskine schetsboek.

En weer een idee voor een kaartje. Ik wilde geen standaard hert maken maar er iets meer karakter aan geven. Wel leuk met die slingers in zn gewei. 

Dat was het dan voor deze week! Welke illustratie vind jij het leukst? Als je nog suggesties hebt van dingen die ik moet tekenen dan hoor ik dat graag, wie weet voer ik het voor je uit.

2 opmerkingen:

  1. Weer zulke leuke kunstwerkjes zeg! Lila en turquoise zijn ook mooie kleuren, geen wonder dat je er fan van bent ;)
    Ik vind het egeltje het leukste, maar dat komt eigenlijk omdat het één van mijn favoriete dieren is.
    Als ik jou was zou ik wel gewoon verder gaan met kaartjes maken, wie weet komen ze ooit in een winkel te liggen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben al aan het uitzoeken waar ik eventueel kaartjes zou kunnen drukken :)

      Verwijderen